Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D91a24n24i26e95l 51Ř52e61h55á59k 2510799461

Cesta ODS do nebytí je symptomaticky stejná, jako u ČSSD a dalších demokraturních politických stran. Moc uchopila generace těch, kteří nám vyrostli v posametovém školství. Vybavilo je prounijním, případně proamerickým šílenstvím, protože Rusové nás okupovali a velikán Havel proslavil, slepotou k tristnímu ekonomickému postavení ČR. Petr Fiala, Hamáček, Gazdík, Bělobrádek, Pekarová, Ferjenčík, Hřib, Bartoš. Pokud tito zanícení bojovníci za korporace nakonec neskončí na smetišti dějin, skončí jako pobírači funkcí a likvidátoři národního státu.

+3/0
19.2.2019 10:40

D30a15n57i21e81l 89A23d77a78m 2487260741263

Asi dostal nabídku, kterou nelze odmítnout. Např. pohlídání členů rodiny na neznámém místě, nebo pravidelně plněné konto, když bude "správně pracovat".

0/0
16.2.2019 22:05

J81i76r73i 75B90e70c83v92a26r 7462219546

Názorové veletoče s vidinou eurounijního platu -není první ani poslední, kdo své přesvědčení prodal.. Rv

+10/0
14.2.2019 10:08

G86u78s68t79a94v 52K14ř67í46ž 5652145235376

Takže dle Decroix: "Všem soudným je zřejmé, že bez unie by naše republika nebyla demokratický, prosperující a svobodný stát". Aha... Do EU jsme vstoupili v roce 2004. Takže od roku 1989 do roku 2004 jsme zde žili v ne-demokracii (snad přímo totalitě?) a ekonomika upadala? Tak se vyjadřují mladí, naočkovaní EU propagandou.

ODS jsem chtěl volit jako rozumnou eurorealistickou/skeptickou stranu. Patrně nebudu. No nic, jsou zde i jiné strany - méně rozumné.

+15/0
14.2.2019 7:52
Foto

Z38d36e79n29ě32k 43B23á64r38t44a 2883194317475

Ano,to je nejlepší řešení,volit méně rozumné,jinak řečeno blbce....;-)

0/−10
14.2.2019 9:42

J12a70n 23F14a97b16e19r 8612729985260

Mohl byste mi prosím čísly doložit citované tvrzení o tom obrovském objemu "nesmyslné" legislativy (celkový objem legislativy/objem "nesmyslné" legislativy)? Je to totiž takové posvátné zaklínadlo euroskeptiků, kteří vycházejí z premisy, že když se o těch "bruselských nesmyslech" tolik píše tak jich musí být mraky. Nepokrytě tedy věří českým novinářům, kteří za prvé většinou zprávu, obvykle již euroskepticky laděnou, převezmou z jiného média, za druhé nebudou psát o legislativě "smyslné", protože na článek o tom, co ten "Brusel" (hmm, analogicky by se mělo říkat "Praha přijala EET", "Praha zvažuje zvýšení maximální rychlosti na dálnicích) udělal dobrého, jim nikdo neklikne. Prostě český EUroskepticismus je očividně výsledkem clickbaitové strategie - "Stačí napsat Brusel chce zakázat... a hned na to každý klikne, aby se podíval, co zase. A vůbec pak nezáleží na tom, zda je článek pravdivý, či věcný, protože už titulek mi potvrdí můj názor, příslušnost ke "správnému" táboru, status quo. Je zajímavé, že se český euroskepticismus rozvinul souběžně s rozvojem internetových médií. Ano, politický názor je často víc o srdíčku než o hlavičce :).

0/−10
14.2.2019 7:23

J53i98ř73í 96Z47a34p26l85e94t76a27l 2440558202584

Levicový "intelektuál" Fiala to tedy dokázal. Udělalo se mi zle. Beze srandy.

+11/−1
14.2.2019 5:11

L43u79b70o73š 14C11h96l32u61m16s16k27ý 2750635798135

Jo, začalo to Topolánkovým "širokým rozkročením", které sice na první dobou přineslo obrovský volební úspěch, ale z dlouhodobější perspektivy znamenalo ideové rozpliznutí ODS. Doufal jsem, zvláště po nástupu Fialy, že dnes už pro mě bude ODSka zase volitelná. Ani náhodou, je to ještě horší. Žádná myšlenka, kecy, fráze, papouškování Kalouska, nečitelný postoj k EU.

+17/−3
13.2.2019 22:24
Foto

Z75d14e58n21ě38k 70B90á71r95t31a 2253754457865

Pane autore,nějak jste se zapomněl ve svém sebepředstavení zmínit,že velmi uzce spolupracujete s Institutem Váslava Klause,který vydává Vaše publikace a dává Vám prostor k přednáškám.Nač ta skromnost?:-)IVK a lidé kolem dnes mohou zaujmout pouze místní rusofily a okamurovce,opravdu skvělá práce "pravicového" IVK...:-)Diskuze odhaluje i fakt,že fanoušci Václava Klause a Jaromíra Soukupa jsou dokonce uplně stejní,opravdu dobrá práce celého Institutu,který už nikoho nezajímá....

+6/−23
13.2.2019 17:38

Z62d60e97n13ě38k 29D55a82n34d62a 1561755

Hezky popisujete veletoče předváděné on-line v mediálním prostoru. Nevylučuji, že někdo časem zmoudří tzn. změní názor. To je ale provázeno jeho komentářem a zdůvodněním toho prozření. Takto - jak píšete - to ale přesně popisuje to o té písni a chlebu.

Problém ODS je, že se místo zastávání pravicové politiky a logického očekávání hlasů vrhli na shánění těch hlasů za každou cenu. Připomíná to známý vtip o klesajících příjmech vykřičeného domu, který jako řešení začal měnit na pokojích postele.

+22/0
13.2.2019 16:29
Foto

Z90d40e17n50ě32k 24B73á51r40t95a 2983294727875

Zastánci pravicové politiky jsou zde asi ti,kteří budou volit "pravicového" Soukupa....:-)

+2/−14
13.2.2019 16:56

J98a77n 82R84á30ž 1869733534550

Plácáte nesmysly Rv

+13/0
13.2.2019 18:22

J28a71n 35R59á57ž 1929793954630

Copak může být strana, která má v čele levicového liberála, autenticky pravicová?

Kvůli, Zahradilovi jsem chtěl ODS v eurovoblách volit, ale když jsem se zamyslel nad zbývajícím komparzem její kandidátky, tak mi vyšlo, že je nevolitelná. Zahradile, je mi to líto!

+12/−1
13.2.2019 18:34

Z62d57e10n40ě87k 79D92a61n71d44a 1321635

Hm v tom bychom se docela shodli. Děkuji za reakci.

+2/0
13.2.2019 19:07
Foto

V98l82a64d41i56m15í50r 76Š35ť88a48s47t84n88ý 1771956645263

Mě připadá Zahradil jako obojetník, který se z jakéhokoli objektivního hodnocení vždycky umí vykecat. Už je tam zkrátka tak dlouho, že by za ním měla být vidět nějaká stopa, ale není.

0/0
7.3.2019 6:49

I58v59a98n 44M66i25n86á67ř 7882134907681

Decroix skutečně mluví o Evropské unii jako - někdejší svazačka o SSSR. Nám ostatním nezbývá nic jiného, než roztrpčeně konstatovat, že: Současná EU není již rozhodně tou - do které jsme s takovým nadšením vstupovali.

+32/−1
13.2.2019 15:42

S25l38a30v90o29m88í70r 27B11e86n38e29š 6382727190624

Nikoli, pane Mináři, nemáte pravdu.

Právě tahle EU je tou EU, do které jsme vstupovali.

Nezměnila se EU, nýbrž prozřeli lidé, kteří to tehdy neviděli.

Já už tehdy jsem v referendu hlasoval proti vstupu, jelikož jsem říkal, že takovýhle slepenec tolika odlišných zemí nemůže fungovat a navíc že ta byrokracie to zazdí úplně.

Právě do takovéto EU jsme vstupovali. Vůbec se nezměnila. Byla taková už tehdy.

+5/−1
13.2.2019 16:10

T54o98m12á96š 96T54a85t71í64č63e26k 5480542870258

V mnohém ano, ale Lisabonská smlouva radikální změnou byla. Ehm, tedy je dodnes. :-P

+3/0
14.2.2019 15:20
Foto

V47l84a66d73i19m26í93r 68Š88ť35a46s24t70n30ý 1791166925163

Něž tohle, hodím to radši Soukupovi a půjdu od voleb s pocitem, že jsem svůj hlas nehodil do kanálu.

+14/−8
13.2.2019 14:20
Foto

Z33d23e88n11ě93k 71B69á52r58t35a 2653714317725

Soukup ovšem kanál je a to dost hluboký,těch 0,1 procent hlasu se v něm snadno ztratí...;-DSoukup má být ta "správná pravicová strana"?To snad ne....

+11/−11
13.2.2019 15:38
Foto

V23l71a90d43i70m98í98r 46Š59ť39a22s70t59n40ý 1251506845563

Soukup určitě ta správná pravicová strana není, ale vy u nás nějakou vidíte?

+5/0
14.2.2019 5:53

I32v42a31n 74M36a46r90e94k 6144668662

To "víno" p Břicháčku se nikdy "vyčpěním" nemůže změnit ve vinný střik: Může pouze zoctovatět, což i stalo, a je už k nepotřebě. 8-o Rv

+16/0
13.2.2019 12:21

M67i13c26h13a73l 11M98e39r45h44a93u16t 9859621582872

Díky za dobré zprávy z ODS.R^. Až se ODS zbaví svého "klausovského strašáka" začne být konečně volitelnou stranou a ve výsledku na tom jen získá - byť za cenu toho, že někteří její současní příznivci odejdou k SPD, nebo formacím typu Svobodí, Soukromníci, Rozumní apod.

+10/−18
13.2.2019 12:04
Foto

V32l21a39d36i18m50í18r 48Š88ť51a48s44t53n52ý 1751936425783

To toho z ODS mnoho nezbyde a ten zbytek bude občanům jen k smíchu.

+19/−5
13.2.2019 13:27

M91i36c94h67a85l 38M26e20r48h21a38u35t 9449211762572

Nemyslím si. ODS má spousty šikovných a slušných starostů a komunálních politiků, kteří zosobňují pravicové a demokratické hodnoty. Vše se vyvíjí. Klausova tak trochu libertariánská ODS z 90. let patří minulosti. Dnešní Klaus se svým synem už jsou také jinde, více anti-liberální, autoritářští a nacionalističtí. V mnoha ohledech mají blíže k dřívějším Sládkovcům a dnešním postkomunistům než k tehdejší ODS. Jejich pragmatický euroskepticismus se proměnil v eurofobii a putinofilství.

+5/−19
13.2.2019 14:33

A67d82a74m 39J58a26k93e77š 2236325626630

Eurofobie? Putinofilství? Váš příspěvek vypovídá spíše o vás než o Klasovi juniorovi a seniorovi. Ostatně pletete si pojmy. Tvrdíte-li, že jsou anti-liberální, pak je to jen z důvodu, že přívlastek liberální byl ukraden socialistickými sociálními inženýry. Jejich názory se vyvíjejí (jako u každého), nicméně jsou stále konzistentní, narozdíl od ODS.

+14/0
13.2.2019 16:23

M84i91l68a98n 73V16i70k 1327915643343

R^

+4/0
13.2.2019 16:32

M10i20c96h12a96l 20M63e16r36h67a94u84t 9919291122302

Když píšete o ne-konzistentnosti dnešní ODS s dřívější ODS, myslíte tu ODS před rokem 1997 (s Rumlem, Pilipem, Zielencem a dalšími), nebo tu po roce 1997 alias "nic nekončí, jede se dál.."?

+1/0
13.2.2019 17:20

M74a41r27t53i63n 74V61a35v55r52a 2390610374502

R^

+1/0
13.2.2019 17:36

M54i65l12a58n 73V29i61k 1247965673593

To opravdu myslíte vážně????

+2/0
13.2.2019 16:33

D25a36n 95R88o17z75s78í70v85a94l 3890742210704

To už je teď pane Šťastný.

+2/0
13.2.2019 19:28

J34u57l71i55u54s 79C12h78a84l23o39u81p43k55a 4822689600431

Jen potvrzujete mé přesvědčení, že ODS nikdy nebyla skutečně pravicová. Je s podivem, že ani neví, co to skutečná pravice je. A to má v čele politologa. Ostatně soudím, že s Fialou v čele je nevolitelná.

+22/−3
13.2.2019 11:05
Foto

Z59d92e48n48ě65k 45B48á75r59t90a 2503544637895

Tak nás poučte,co je skutečná pravice a jaká strana ji v Česku reprezentuje?Pro selského politologa to jistě nebude problém...

+6/−4
13.2.2019 11:25
Foto

Z90d86e49n70ě89k 67B52á86r57t45a 2503814587345

Tak nic...možná by Vám mohl pomoci s odpovědí i pan Marek,"moudrý a zkušený" je na to dost...:-)

+3/−3
13.2.2019 13:22

D42a33n 86R27o44z56s25í27v31a85l 3900352170774

Problém je v tom že obyčejné lidi dneska absolutně nezajímá nějaké trapné dělení na pravici nebo levici.

+3/−2
13.2.2019 14:53

D30a20n 37R40o58z49s90í55v15a22l 3770912900714

Á, omlouvám se. Pana Zieglera to zajímá. R^

+2/0
13.2.2019 16:10

M45i12l97a83n 85V23i42k 1357135333193

Ale to není obyčejný člověk ;-D

+1/−1
13.2.2019 17:21

D17a74n 72R65o62z79s63í59v73a65l 3460172200334

Tak to pak ano. R^;-D

+1/−1
13.2.2019 19:25

I19v43a85n 27M74a48r52e65k 6524818292

R^[>-]

+1/0
13.2.2019 12:22
Foto

R86a17d49e93k 45P93o17l14i30c51k73ý 6271893511424

Já to vidím naopak. Ods pod Petrem Fialou neustále sílí a je to právě pro jeho rozumný postoj k EU.

Na rozdíl od názorů Klausů, Vá a dalších voliči ODS od počátku byli většinově pro EU.

+7/−20
13.2.2019 11:00

S24l42a26v16o97m93í87r 60B75e78n55e18š 6382837660504

ODS posiluje jen na úkor ještě víc eurooptimistických STAN a TOP 09.

Posilování ODS není spojeno s posilováním eurooptimistické části politického spektra.

+14/−1
13.2.2019 11:26
Foto

R32a90d45e75k 71P24o64l38i71c39k12ý 6881803451264

Částečně jistě ano a tvrdím snad opak? nICMÉNĚ OD TOP09 a STAN téměř nikdo neubyl-v součtu se pohybují pořád kolem 10-11% jako u posledních voleb (u různých agentur různě, ale nejčastěji právě kolem těch 10 %. To je celkem setrvalý stav-když kandidovali spolu měli kolem 12%

K ODs se ale především vrací ti co volili ANO když se tvářila jako pravicová s

+3/−3
13.2.2019 13:14

I95v74a42n 34M19a48r46e82k 6344988562

Ale p.Polický, opravdu tomu věříte? No, vydržme do voleb, a hned bude jasno. R^

+6/−2
13.2.2019 12:25
Foto

V72l25a88d85i78m30í62r 10Š51ť35a53s75t69n98ý 1761866435683

Sílí,;-D;-D;-D.

+7/−3
13.2.2019 13:28
Foto

R91a97d78e40k 61P59o42l95i58c56k11ý 6851173211754

Smějete se velmi hloupě-ODS už několik voleb po sobě posiluje a d se předpokládat, že v tom bude pokračovat-zejména pokud se zbaví nebo upozadí lidi jako je Klaus mladší, zahradil atd.

+4/−12
13.2.2019 14:01

D25a50n 49R49o84z60s81í36v79a93l 3890512970714

To jako pod vedením takových politických komiků jako je Fiala?

+14/−4
13.2.2019 14:05
Foto

V35l42a61d12i24m42í11r 76Š42ť62a39s52t82n70ý 1151976655273

Pro mne za mne, ať si dělá ODS co uzná za vhodné, já jen vím, že nesílí, to jen Fiala blouzní nad desetinkami procenta, které se tu, či onde urodí v nějakém průzkumu a hned v tom příštím se ukáže, že to bylo pouze v rámci statistické chyby.

+10/−4
13.2.2019 14:18
Foto

R42a10d54e57k 36P47o58l18i19c71k98ý 6451713171434

volby ukazují, že sílí

+4/−7
13.2.2019 14:49

D33a33n 24R49o82z92s78í73v47a18l 3860202410774

Vždyť to taky není žádný politik. ;-D

+5/−1
13.2.2019 14:51

A20d30a80m 38J72a19k96e27š 2766165246530

Myslíte posilování ve smyslu: již druhé parlamentní volby po sobě se plácáme na konci pelotonu a přetahujeme so o výsledky s vymírajícími třešničkami?

Hlásí-li se současná ODS ke stejným názorům jako TOP 0,9, KDU-ČSL a STAN, pak její existence úplně ztrácí smysl.

+7/−2
13.2.2019 16:41

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz