Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AL

ODS, vzpamatuj se!

--------------------------------------------------------------------------

To oni už udělali. A nynější stav je pouze výsledek.

Karma.

:-)

2 0
možnosti
Foto

Spolupráce s komunisty a náckem Okamurou jistě je to pravé pro zvýšení preferencí ODS....;-)Vzpamatute se!To by byl totiž konec ODS....

7 11
možnosti
Foto

;-D Vždycky mne pobaví, když se vytvoří jednotná fronta. A pokud tato fronta (Beneš, Hermánek a Standa) pléduje za blog v podstatě volající po konzervativní "ODS", stává se z toho soci na platformě komixu. :-)

7 8
možnosti
SB

Pane Macháčku, nevím, jako ostatní dva pánové, které tady zmiňujete, ale já Vás sice někdy ostře kritizuji, někdy napíši i nelichotivý názor na Vaši sociální inteligenci, ale nikdy jste pro mne nebyl Macháček. Vždy jste pro mne byl pan Macháček.

A vždy pro mne pan Macháček budete.

Mou úctu mít nikdy nebudete (a je mi jasné, že já Vaši také ne), ale k Vašemu příjmení vždy připojím slovo "pan".

Zamyslete se nad tím.

14 1
možnosti
MP

Výborná fotka těch tří bardů.Kdo nejde s námi, jde proti nám! A ty frňáky nahoru,,,systém-víte kdo jsem já ?!

12 0
možnosti
KB

K40a10r92e58l 15B88o22k

12. 3. 2018 9:56

Pěkně sepsaný blog na objednávku. A líbí se mně, jak takový Hermánkové a Bebešové jsou blahem bez sebe. Jen houštˇ.

8 13
možnosti
SB

Jak jste mohl vidět na několika posledních volbách, tak asi nás, kteří ten názor zastáváme, je více.

Kdysi měla ODS ke třiceti procentům, nyní je ráda za deset. A i prezidentem už podruhé po sobě byl zvolen někdo, proti komu se ODS vyhrazuje.

Takže ty souhlasné názory asi nebudou omezeny pouze na pány Hermánka a Beneše.

11 3
možnosti
Foto

Já, za časů Václava Klause, jsem býval věrným voličem ODS. A to prostě proto, protože Klaus je jednak schopným politikem a hlavně akcentoval ta témata, o kterých píšete.

S jeho nástupci můj vztah k ODS erodoval a nyní na ni pohlížím jako na spolek panoptikálních osobností, které mi vůbec nic neříkají.

18 4
možnosti
SB

Všechno doslova přesně platí i pro mne:

1) "Já, za časů Václava Klause, jsem býval věrným voličem ODS. A to prostě proto, protože Klaus je jednak schopným politikem a hlavně akcentoval ta témata, o kterých píšete." - to já také.

2) "S jeho nástupci můj vztah k ODS erodoval a nyní na ni pohlížím jako na spolek panoptikálních osobností, které mi vůbec nic neříkají." - to také podepisuji.

11 2
možnosti
SB

Naprosto přesné!

I v těchto diskusích to vidíte u mnohých blogerů nebo pravidelných účastníků diskusí: Na jakoukoli námitku proti současné politice EU nebo ODS reagují tím, že autora takové myšlenky označí za rusofila a putinovce.

Jak Vy správně píšete, bojují v minulých válkách. Nejznámější Clausewitzův výrok je, že válka je pokračováním politiky státu jinými prostředky. Méně známým jeho výrokem, ale též naprosto přesným, je ten, že státy mají tendenci připravovat se na tu válku, která už byla.

A jak vidíte, nejen státy, ale i jedinci.

Samozřejmě Rusko je Rusko a jeho velmocenská politika bude vždy v sobě určité nebezpečí skrývat, ale upnout se na strach z Ruska natolik, že bychom odmítali vidět, že dnes je těžiště problémů někde jinde, to je skutečně, jak správně píšete vy, jako kdybychom dodnes za největší problém doby považovali nebezpečí návratu Habsburků.

A když už takoví lidé ty problémy přeci jen vezmou na vědomí, tak i v tom případě z nich obviňují Rusko. Ne že evropské státy nezvládají to nebo ono, ale jsou za tím ruští hackeři a ruská zákulisní politika.

I tady je možné do určité míry třeba připustit, že jistý podíl Ruska by za tím být mohl, ale především to nezvládáme my Evropané ve svých vlastních zemích.

Příměr:

Když se z mladého člověka stane alkoholik a matka to vyčítá jeho kamarádům, že ho k pití sváděli, může to částečně být pravda. Doopravdy za tím částečně mohou být ten Honza, ten Radek a ten Dalibor, kteří ho k tomu pití sváděli. Ale především ten synáček měl mít dost pevné vůle, aby jim řekl, že oni ať si jdou klidně do hospody pít, to je jejich věc, ale jeho se to netýká a on že půjde s holkou do kina.

Stejně tak i případný podíl Ruska na problémech Evropy existovat může, ale kdyby Evropa byla zdravá, tak by se tomu ubránila. Z 90% si za své problémy může Evropa sama.

24 3
možnosti
Foto

No vidite já jsem s politikou ODS veskrze spokojený. RvRvRv

8 11
možnosti
Foto

Tak se mi při čtení dral na mysl jeden výrok z Tankového praporu.... ale psát ho sem nebudu. :-)

6 9
možnosti
  • Počet článků 340
  • Celková karma 13,99
  • Průměrná čtenost 1233x
Právník se specializací na právo Evropské unie a mezinárodní právo soukromé. Publicista věnující se dění na úrovni EU, obecným otázkám evropské integrace a příležitostně dalším tématům. Osobní stránky: http://brichacek.cs-retromusic.net/