Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LS

Já v době převratu nebyl v první třídě ... ale ve druhém ročníku gymnázia v okresním městě. O dění na politické scéně jsem se až tak silně nezajímal, ale na jednu věc si pamatuji zcela jasně. Můj otec byl tenkrát ve věku, v jakém jsem dnes já ... jednou, při sledování těch diskutérů na tribunách mi povídá: "Nemysli si, synku, že souhlasím se vším co tamti pánové říkají ... tomuhle (a ukazoval na pana Miloše Zemana), nevěřím ani nos mezi očima." 

Vy sám tvrdíte že coby pravicový volič se s ním na spoustě věcí neshodnete. Já také ne. Jenže vy tvrdíte, že ho budete volit proto, že ho znáte 23 let. Já ho nebudu volit právě proto, že ho znám 23 let. Pravda, pana KS tak dlouho neznám ... na druhou stranu on není ani populista ani marketingový produkt. Je prostě potomek starého šlechtického rodu, který zde žije staletí a jak lze v historických pramenech snadno dohledat, nejen on, ale i jeho předci naši vlast ctili a pracovali pro její blaho. 

Mějte mě klidně za optimistického naivku, ale já věřím v to lepší v lidech ... pokud neprokáží opak. Tvrdím, že druhé pomlouvá a uráží pouze ten člověk, který si je vědom toho, že jej tito dalece převyšují a tak se potřebuje povýšit tím, že je poníží. Tohle chování jsem měl za zlé celé řadě našich premiérů nehledě na levou nebo pravou stranu ... a mám to za zlé i jednomu z kandidátů.

9 9
možnosti
PH

P54a13v16e19l 88H32e82k

21. 1. 2013 22:22

Fascinující uvědomělost, p. Břicháčku máte můj upřímný obdiv. Připomínáte mi hrdiny z knížky Přemožení řeky ( Vladimír Jurezanskij ).

6 6
možnosti
MJ

TUKTÁ TUKTÁ, HEK HEK ( 2 sobi a dost ) - a s Karlem to máš asi podobně

3 0
možnosti
RK

;-D Tak to vážně nemá chybu. Úplně toho malého Břicháčka u té televize vidím.

4 3
možnosti
MD

Sakra, co to ve mne evokuje. A je to tady.

Je tak, ze jsou genialni deti, co ve trech letech hraji skvele na klavir.

Pak jsou take genialni deti, co v peti letech kouri a umi nadavat do ku.

1 4
možnosti
MD

Kdyby to nebylo opravdove, v coz zatim verim, pak by to byl dobry 'marketingovy' pocin.

Klobouk dolu a karma.

5 1
možnosti
Foto

Hezky jste to napsal :-) Děkuji za článek.

13 5
možnosti
MD

Alespon vam v rukou nevychladne caj, kdyz uz tak nejste cool. ;-)

0 1
možnosti
PS

P69a29v12e37l 10S97y62c87h71a

21. 1. 2013 22:11

To už je asi nemoc, nebo dobře placená pozice. Mezitím je vzduchoprázdno. A upocený Břicháček. Uplně pana právníka s indiánským jménem ' spravedlivá pomsta' vidím jak sedí v první třídě před televizí a odmítá se bavit o večerničku. Chce debatu o politickém přvratu a tom hodném pánovi který jej uhranul. Jmenoval se Miloš...

5 2
možnosti
Foto

R52o89m70a51n 45K19o56z66e17l

21. 1. 2013 22:17

Snad vás uklidní článek pana Makovského o hodném pánovi, který jej uhranul..jmenoval se Karel a v MfD psali, že je staromódně noblesní.

4 2
možnosti
MR

M37i80c80h40a76l 56R26y87b20a

21. 1. 2013 22:00

On to udělal zas:-(

1 1
možnosti
PS

P64a39v65e38l 94S21y65c89h71a

21. 1. 2013 22:56

Už jen cca 3x...

0 1
možnosti
  • Počet článků 342
  • Celková karma 13,98
  • Průměrná čtenost 1226x
Právník se specializací na právo Evropské unie a mezinárodní právo soukromé. Publicista věnující se dění na úrovni EU, obecným otázkám evropské integrace a příležitostně dalším tématům. Osobní stránky: http://brichacek.cs-retromusic.net/