Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hezké, jenom je třeba ještě připomenout, jak se GB v r. 1967 do toho pochybného spolku snažila dostat.

0 0
možnosti
Foto

Věčná škoda, že se EU neřídila radami paní Thatcher, moudrá žena, která viděla dál než všichni současní politici, mohli jsme být mnohem dál. ;-(

2 0
možnosti
Foto

Protože to takto nemůže nikdy fungovat, protože dlouhodobé fungování celní unie vyžaduje koneckonců zavedení měnové unie, jejíž fungování zase vyžaduje jednotnou obrannou a zahraniční politiku atd.

Pokud to takto neděláte, rozsype se vám to jako dům z karet.

0 0
možnosti

Musíme si vzájemně poděkovat, pane Břicháčku.

Já Vám za zajímavý článek (to míním vážně) a Vy mně za karmu, kterou jsem Vám dal (to míním žertem - karmu jsem Vám dal, ale děkovat mi nemusíte).

1 0
možnosti

Byla řadou lidí nenáviděna a přesto, že ne se vším co učinila a řekla bych stopro souhlasil, ale byl to tvrdý lídr doslova a do písmene.

2 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS