Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J80a40n 81R53á15ž 1489623394890

Jakákoliv společná "pohraniční stráž" narazí na velký problém: Mezinárodně pravni postavení EU je velmi sporné a většina právníků, odborníků na mezinarodni právo, se kloní k názoru, že EU nemá(!) mezinárodně právní subjektivitu. Otázkou tedy je, který mezinárodně uznány subjekt tuto stráž bude vykonávat. Jestli tedy, například v mezinárodních vodách, zastaví nějaké plavidlo hlídka jakéhosi Frontexu opatřena vlajkou EU a vojáci s páskami EU na rukávech budou chtít někoho kontrolovat, nebo dokonce vstoupit na palubu lodi, bude se jednat o pirátství.

Myslím, že se jen pod hlavičkou EU bruselští snaží legalizovat cestovní kancelář, která dopravuje kolonisty z Afriky a Turecka do Evropy.

P.S. Zpráva ČTK: Nedaleko Lybijskych břehů zachránili italští námořníci 350 běženců z gumových člunů a převezli je na Sicílii. O co jiného, než organizované pašeráctví migrantů se jedná? Kdyby šlo jen o záchranou akci, pak by ty "zachráněné" odvezl 10km na nejbližší pobřeží a nepřeváželi je jako pašeráci 450km do Itálie. Když "zachrání"někdo běžence od smrti hladem na silnici v Makedonii, a převeze ho do Rakouska, tak ho jako pašeráka lidí zavřou. Když to samé udělají námořníci na moři, tak jsou pochváleni za záchranu životů.. To mi hlava nebere!

0/0
13.8.2016 15:15

J33i64ř16í 70S66t62r58ž18í72n10e81k 3535658496379

Tak dlouhé a složité blablabla o činnosti a cílech Frontexu už samo o sobě vypovídá o tom, že to musí být naprosto nefunkční organizace, kterou stvořila stejně nefunkční a do sebe zahleděná věrchuška EU.

Výsledkem je, že "obrana" hranic EU v současnosti spočívá v dopravě imigrantů loděmi Frontexu od Libyjských břehů do Itálie.

+5/0
12.8.2016 23:30

F30r24a65n49t89i34š74e14k 45P18e49t76r69í89k 6955601904471

Vystoupit z EU a to tak, že co nejrychleji.

+2/0
12.8.2016 22:01

M63a32r73c69e77l71a 51N12e47č44a23s10o67v40á 8121619398490

Ať už se ten útvar, který má "ochránit vnější hranici Schengenu", jmenuje jakkoliv a je utvořen jakkoliv, mám základní dotazy:

1) Kde jsou dnes hranice Schengenu? Podle mě jsou na jihu někde v Eritreji a na východě někde v Afganistánu, protože jak Afričané mezi Eritrejí a Evropou, tak Arabové a Asiaté mezi Afganistánem a Evropou mají zcela volný vstup do Evropy a již cca 2 mil. se jich volně, a mnozí dokonce i bez identifikace, pohybuje po Evropě úplně stejně jako se pohybují obyvatelé původního Schengenu. Téměř všech těchto 2 mil. lidí má přitom vůči Evropě stále vizovou povinnost.

2) Před kým má ten útvar vlastně údajné hranice Schengenu chránit, když do Evropy může úplně každý, stačí dojet na gumáku k první lodi Frontexu, který působí jako spolehlivá součást mezinárodní pašerácké sítě obchodující migranty?

+6/0
12.8.2016 20:50

A97l71e15s 25P28ř29i97b31y88l 1921675219223

EU se nikdy odpovědně nezajímala o bezpečnost. Hlavními úkoly EK bylo buzerovat lidi tu okurkami nebo nakonec konvicemi. Iluzorní bylo 1500 lidí Frontexu na ochranu Schengenu. Selhali úplně všichni a vrchol tomu dala Merkel. Porušila veškeré mezinárodní úmluvy a zavinila dnešní asi neřešitelnou situaci mírovou cestou. Žádný stát na světě se nechová tak nezodpovědně jako Německo a EU dohromady.

+6/0
12.8.2016 20:18



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.