Diskuse

Bruselský náhubek kritikům migrace

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ruský vkontakte chodí rychleji než FB a nemažou tam dokonce ani nelegální hudbu.

1 0
možnosti

Bolševici takovýmito zákazy, nařízeními, tresty a výzvami k udávání začínali upevňovat svou moc a postavení, současní euro neobolševici tuto fázi upevňování moci zavádí nyní. Nečeká nás nic dobrého. Totalita je vždy zlo.

4 0
možnosti
Foto

nedá se říct, že nelegální imigranty nenávidím, jsou mi v podstatě lhostejní, pokud nelezou na naše území. Až nám sem nelegálně polezou a budou bourat hraniční zábrany, tak požaduji, aby je legálně na hranici stříleli. Takže úplně v pohodě, žádnou nenávist do toho netahejte...

9 0
možnosti
Foto

Jo a rasismus sem taky netahejte, je mi úplně jedno, jestli z toho plotu sestřelej modrýho nebo fialovýho...

2 0
možnosti
Foto

Přistihl jsem se při psaní článku při pocitu, který jsem před desetiletími míval. Něco pravdivého na základě ověřených faktů jsem napsal a dostal jsem strach. Radši jsem si vybral jiné téma a to z čeho jsem se sám zalekl jsem smazal. Přísná autocenzura každého, kdo chce vyslovovat nějaké myšlenky už nastává, či dokonce už nastala.

13 0
možnosti

...... tak si to shrnem,- bytostně nesnáším tchýňu, moju starou, neposlušný fagany, dopraváky, krimoše - čorkaře, vrahy, násilníky,- nemakačenka, netáhla, příživníky, všecky politiky včetně nositelů Nobelovejch cen a zcela odmítám politiku gender, multikulti, homosexualismus, fašismus, nacismus, komunismus a islamismus !

(Je to názor ?!, postoj ?!, životní filozofie ?!,- NEBO SA TO UŹ ZKRÁTKA NESMÍV?!

9 0
možnosti

o tom budeš mít čas přemýšlet v kriminále, holt je (staro)nová doba :-P

2 0
možnosti

Je smutné , když ti, kteří milují demokracii a chtějí její zásady chránit, jsou umlčováni jakože pro svůj rasismus a xenofobii. Přitom se veřejně brání příchozí z krajin ,kde demokracie nikdy nebyla a kteří demokracii nenávidí, protože mají vlastní představy o fungování státu.

15 0
možnosti

Demokracie je, že když je většina proti, tak se uzákoní to, proti čemu ta většina je.

1 0
možnosti

Proč bych měl nenávidět imigranty? Já nenávidím bruselské domácí.

6 0
možnosti

Vy bydlite v Buselu? Kde?

0 6
možnosti

Možná, o to dříve praskne ventil a pak bude pořádný hukot.

13 0
možnosti

Zanechte vší naděje - Lasciate ogni speranza..... Jak se říká v Danteho Božské komedii. ;-(

1 0
možnosti